2018. augusztus 7., kedd

Bögrés Raffaello

Kókuszrajongóként örömmel olvastam ezt a receptet. Ráadásul bögrés, tehát nem kell a mérlegen dekázgatni, gyorsan összeállítható a tészta. Egyszerű, kiadós, és finom. 



Hozzávalók a tésztához:
2 db tojás
1 bögre cukor
fél bögre olvasztott vaj
1 bögre tej
1 csomag sütőpor
2 bögre rétesliszt

A tetejére:
fél bögre porcukor
fél bögre kókuszreszelék

A megsült, forró tészta tetejére:
1 bögre habtejszín
kókuszreszelék

A sütőt előmelegítem 180 fokra, kivajazok egy 35x25 cm-es tepsit. 3 dl-es bögre a mérce.
A tojásokat felverem villával, a porcukrot és az olvasztott vajat hozzákeverem, utána a tejet és a sütőporral kevert réteslisztet is.
A masszát a tepsibe simítom, megszórom a kókuszreszelékkel és a porcukorral.
180 fokos sütőben kb. 30 perc alatt megsütöm. Tűpróbával ellenőrzöm, mikor van készen.
A megsült, forró süteményre egyenletesen rálocsolom a bögre tejszínt, teljes hűlés után megszórom kókuszreszelékkel, és szeletelve tálalom.
Forrás: mindmegette.hu


1 megjegyzés:

  1. Ez jól néz ki és jól is hangzik a receptje, viszem is a receptedet :-)Nem te vagy az egyetlen őrült, én tegnep húslevest és ludaskását főztem, mert már meguntam a sok gyümölcslevest, meg könnyű főzeléket, valami fajsúlyosabbra vágytam, hát megérte, hogy fél napig folyt a víz rólam mindenhonnan :-)

    VálaszTörlés