2016. december 2., péntek

Lecsókrémes pulykamáj

"PULYKA PÉNTEK" 4. recept

Ma májból főztem ebédet a pulyka jegyében. Tudjátok, az új rovatom. :) A Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. felkérésére pulykahúsból készítek ételeket: karácsonyig minden pénteken közzéteszek egy vagy két receptet a blogomban "PULYKA PÉNTEK" név alatt. 
A Gallicoop bőven ellát hússal. Nagyon jó minőségű, szép alapanyagokat kaptam, és házhoz is szállították. Egyszerű ételekre számíthattok tőlem, amelyek könnyen elkészíthetőek, és táplálóak egy család számára. Izgalmas kihívás felkérésre főzni, azzal együtt, hogy szabad kezet kaptam. Lássuk hát a mai ételt!



Hozzávalók:
50 dkg pulykamáj
1 kis üveg házi lecsó
3 evőkanál olaj
őrölt feketebors
majoránna

A megmosott, megtisztított, falatokra vágott májat forró olajon gyorsan megpirítom. A darabkák minden oldalát világosra sütöm. A lecsót leturmixolom, jó krémesre, és a májra öntöm. Összekeverem vele, borsozom (1-2 teáskanálnyi), és fedő alatt úgy 20 percig főzöm. Majoránnával ízesítem, 2-3 teáskanállal tettem bele, de ez ízlés dolga, lehet kevesebbet vagy többet is tenni. Sózom, és meg-megkeverve addig főzöm, amíg a máj teljesen megpuhul.
Tarhonyával tálaltam, de illik hozzá a párolt rizs és a sült krumpli is.



Ne feledjétek: Rubin Konyhájában karácsonyig minden pénteken "PULYKA PÉNTEK" a Gallicoop Zrt. jóvoltából! Finom pulykahúsos receptekkel várlak benneteket jövő héten is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése