2012. augusztus 6., hétfő

Paradicsomszószos spagetti

Nagyon várom a hűvösebb évszakot, amikor kellemes a hőmérséklet a konyhában, és ráérősen el tudok mélyedni a gasztronómia világában. Többfogásos menük, időigényesen készülő desszertek...:)) Úgy tűnik, erre még várnom kell, mára ismét 40 fokos hőséget ígért a meteorológia, ezért gyors és könnyű tésztát készítettem ebédre. 

Paradicsomszószos spagetti


Hozzávalók:
50 dkg spagetti
20 dkg paradicsom
2 gerezd fokhagyma
bors
oregánó

Amíg a spagetti fő, elkészítem a szószt. A paradicsomokat cikkekre vágom, és botmixerrel pépesre töröm. Hozzáadom az áttört fokhagymát, a fűszereket, és néhány perc alatt készre főzöm. A leszűrt tésztát összeforgatom a szósszal, és tálalom. :) Reszelt sajttal fokozhatjuk az ízvarázst. :)

5 megjegyzés:

  1. Pont ugyanilyet csináltam én is tegnap ebédre:)))))

    VálaszTörlés
  2. Gaby!A paradicsomot nem hámozod meg ugye?

    VálaszTörlés
  3. DebiGabi, egyformán járt az agyunk! :)

    Nelli, nem szoktam meghámozni a paradicsomot.:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Gaby!Már elkészítettem, most fogom posztolni!:-)Friss paradicsommal még nem készült, csak most, de klasszisokkal finomabb így!Köszi

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy ízlik, Nelli! :) Amikor csak módom van rá, frissből készítem. :)

    VálaszTörlés