2012. november 27., kedd

Sóskafőzelék

Talán a napfényhiány az oka, hogy rám tört a legelés iránti vágy: harsogóan zöld ételre vágytam. A fagyasztó tartalmát nézegetve a sóska lett szimpatikus. Tudom, sokan nem kedvelik, én azonban nagyon szeretem (sőt, a spenótot is!). Néhány perc alatt ízletes főzeléket lehet belőle készíteni, s a tegnapról maradt csirkemell pörkölttel kellemes duettet alkotnak.



Hozzávalók:
1 csomag mirelit sóska
2 dl tejföl
bors

A sóskát felengedés nélkül lábasba teszem, és kis lángon felolvasztom. Hozzákeverem a tejfölt, sózom, borsozom, és addig főzöm, míg egyet rottyan.
Csirkemell pörkölttel tálaltam.

Korábbi bejegyzésekben említettem, hogy a habarást-rántást nem szeretem a főzelékekben, ezért a sóskámból is "kimaradt" a liszt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése