2013. március 31., vasárnap

Gasztroblogger-találkozó Nagykovácsiban

Múlt vasárnap, március 24-én gasztroblogger-találkozón vettem részt Nagykovácsiban. A Villa Neo étterem biztosította a helyszínt a zártkörű rendezvényhez, s mivel mégiscsak konyhatündérek összejövetelét tartottuk, az étlapot mi írtuk: mindenki hozott magával valami finomságot, édeset vagy sósat. 
Jó hangulatú, kóstolgatós-beszélgetős délután volt, nagyon jól éreztem magam, s már várom a következő találkozót. 





Az alábbi blogok szerzőivel találkoztam nagy-nagy örömömre:

Marka Boszikonyhája
Életinfó
Kisildi
Nyammm
Műkedvelő Hedonista
Csak, mert szeretem
Dina világa
Colors in the Kitchen
Jépatojta van!
Saját levében
Praliné Pradicsom

Megmutatom képekben, miket kóstolgattunk, kezdjük a sósakkal.

Háttérben "Csak, mert szeretem" répatatárja,
a 3 üvegben Kisildi  lekvárjai és chilizseléje,
elöl Hedonista  húsos falatkái

Hedonista barátunk húsgolyókkal és mártogatósokkal készült

"Csak, mert szeretem" pogácsái

"Saját levében" bloggerina baconös csavart rudakat
és sós töltött kosárkákat hozott

Marka paradicsomos-olívás csigái


S íme, az édes falatok:

Kisildi briósai

Marka fügés kekszet is sütött

Kedvencem, az édességekkel megrakott asztal

Dina mandulás répatortája,
a sárgarépák marcipánnal burkolt puncsgolyómasszát takarnak

Nyammm folyós csokitortája és gyönyörűen díszített cupcake-jei

Jépatojta Pixie lazán összedobott minimuffinjai,
étcsokoládés-macaronos és  mogyoróvaj krémes változatban

Pandanlevélből készült coco cotta, a tetején karamell
- Hedonista különleges desszertje

Praliné Paradicsom csodás bonbonjai

Praliné Paradicsom karamellizált csokitáblái

Életinfó Erika citromos-ibolyás korongjai

Colors in the Kitchen  csokis keksszel érkezett


Jómagam a Rubin Konyhája blog nevében ezt a kókuszdió sütit vittem a találkozóra.


Mindenki végigkóstolt a kínálatból amennyit csak bírt, aztán a megmaradt falatokat becsomagoltuk elvitelre. Jó volt másnap reggel süteményt reggelizni, Dina répatortájával indítottam a hétfőt. :))
A találkozóról két érdekes "dologgal" tértem haza, Kisilditől lokum rahatot kaptam-kaptunk, Műkedvelő Hedonista pedig pandan levéllel lepett meg. Mindkettőből készítek valami finomat, hamarosan olvashatjátok a receptjeim között.

Köszönöm a résztvevőknek a szép napot, hamarosan, veletek, hasonlóan jó helyen! :))

3 megjegyzés:

  1. Tényleg iszonyat jó volt, szeretnék még találkozni mindőtökkel! :))

    VálaszTörlés
  2. Jó lehetett,kellemes barátságos összejövetel!!!Gratulálok!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szuper jó lehetett, csodás volt a helyszín is! Sajnálom, hogy nem tudtam részt venni rajta, na de legközelebb,csak össze jön!:))

    VálaszTörlés