2014. június 22., vasárnap

Liebster award díjat kaptam

Egy újabb vándordíj indult útjára a bloggerek között: a Liebster award díj. Ez egyfajta elismerése annak, hogy tetszik nekünk, amit a másik blogger tesz, szívesen olvassuk.  Jómagam Andreától, a Culin'Art blog szerzőjétől kaptam a díjat. Ezúton, még egyszer, itt is: köszönöm! :)



A díjjal kérdéseket is kaptam, ezekre az alábbi válaszokat adom:

1. Kitől tanultatok sütni-főzni?

Lajos Mari, Stahl Judit, mostanában Buddy Valastro.

2. Van olyan étel/süti, amelyből valaki másé a legjobb?

Édesapám lecsója és töltött káposztája verhetetlen. Ha száz évig élek, se tudok ugyanolyan finomat főzni.

3. Ha következő életedben tetszőleges étel/hozzávaló lehetnél, mi lennél?

Kókusz. 

4. Köztudott, hogy a bloggereknek mindig valami újat kell készíteni, hogy legyen mit posztolni. Van olyan recepted, amit ennek ellenére elkészítesz évente többször is?

Nem vagyok kényszeres posztoló, szerintem egyáltalán nem kell mindig, bármi áron újat készíteni. A blog kedvéért főleg nem. A magam és a velem élő örömére szoktam főzni. A kedvenc ételeinket/édességeinket nagyon gyakran. (rakott kel, húsleves, lencsefőzelék, rántott hús, brownie, almás pite, csokoládétorta) 
Szempont az is, hogy éppen mi akad a kamrában az ebédhez, vagy a vasárnapi süteményhez: abból főzök, ami van. Nálunk nem szokás vasárnap reggel "elszaladni" a boltba egy kis akármiért a mittudoménmibe, hogy pont olyat főzhessek, mint Gipsz Jakab blogger. Éppen ezért nem zavar, ha nem jut minden napra friss blogbejegyzés.

Ha még többet szeretne rólam megtudni a kedves olvasó, szeretettel ajánlom az alábbi két, velem készült interjút: 


Mivel a Liebster award vándordíj, tovább kell adni néhány kérdés kíséretében.

Alaposan körbejárta a bloggervilágot ez a díj, ezért nem 11 embernek adom tovább, hanem annak a 6-nak, akit szívesen olvasok, kedvelek:

1. Bibimoni
2. Barbi
3. Lilla
4. Baráth Zsuzsi
5. Tortafüggő Marisz
6. IldiKOKKI

A hozzájuk intézett kérdések ugyanazok, melyeket én is kaptam:

1. Kitől tanultál sütni, főzni?
2. Van olyan étel, édesség, amelyből másé (édesanya, nagymama, szomszéd néni, stb.) a legjobb?
3. Ha a következő életedben tetszőleges étel/hozzávaló lehetnél, mi lennél?
4. Van olyan kedvenc ételed, amit évente többször is elkészítesz, akár új receptek feltöltésének csúszása árán is?

Kíváncsian várom a válaszokat! :)


3 megjegyzés:

  1. Gabi, nagyon köszönöm, hogy a díjjal rám is gondoltál!
    Én már megkaptam két bloggertársamtól, és nem adom tovább, már időben is sok lenne. Én újabban a facebookon olvasok és kommentálok, ott egyszerűbb.
    A te tevékenységedet is egy idő óta inkább ott követem.
    gratulálok a blogodhoz, a konyhai tevékenységedhez, mindkettőt nagyon jól csinálod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Marisz, ha 3x is megkaptad, az már jelent valamit! :)
      Köszönöm, hogy követsz! :) Igen, sokszor én is úgy teszek, hogy a blogokat olvasom, de a Facebookon kommentelek. Így azonnal kialakulhat egy beszélgetés.

      Törlés
  2. Aranyos vagy hogy gondoltál rám, köszönöm szépen:))

    VálaszTörlés