2013. június 25., kedd

Rakott brokkoli - Blogkóstoló 9.

A Blogkóstoló háziasszonyaként a pálya szélén állok, számomra nincs tétje a játéknak.:)) De azért részt vettem ám benne! Jah, jut eszembe: éjfélkor, azaz 13 és fél órája bezártam a kapukat, aki bejött, bejött, aki nem, az nem. :)) Holnap hozom az összefoglalót. :)
A sorsoláson Gionetta lett a blogpárom, rengeteg finomságot találtam nála. Az idő és az időjárás azonban nem a barátom mostanában, így a csodálatos tortái közül nem tudtam megalkotni egyiket sem. Először a laptopom került szervizbe egy hétre, utána a fotók áttöltése okozott gondot, majd a munka temetett maga alá. (Meglepetéssel készülök a Rubin Konyhája olvasóinak, elvileg ma este lerántom a leplet a titokról.) Tegnap este pedig a vihar miatt nem volt internetem... 
Ám ma nincs akadálya, hogy megmutassam azt a gyors rakott brokkolit, melyet Gionetta receptje nyomán készítettem.

Rakott brokkoli

Hozzávalók:
1 kis fej brokkoli
2 dl tejföl
10 dkg zsemlemorzsa

A brokkolit rózsákra szedem, és félig megpárolom. Egy kis olajon megpirítom a zsemlemorzsát, megsózom, és beleforgatom a roppanós brokkolit. Vékonyan kivajazott jénaiba szedem a morzsás-sós zöldséget, és leöntöm a tejföllel. 200 fokon 20 perc alatt készre sütöm, nálunk rántott hús mellé volt köret. :)

1 megjegyzés:

  1. Jó választás, lecsúszna most nekem is egy tányér! :) Mi a TITOK???? :-DDD

    VálaszTörlés