2013. január 4., péntek

Hagymás virslisaláta

Az év végi ünnepkör ízvilágához a sokféle saláta is hozzátartozik. Az egyik kedvencem a hagymás virslisaláta.


Hagymás virslisaláta

Hozzávalók:
sertésvirsli
vöröshagyma
majonéz
tejföl
mustár
bors
cukor

Ahány személyre készül, annyi pár virslit és annyiszor fél fej hagymát számítok. A virslit megfőzöm, a hagymát megpucolom és felaprítom.
A majonézből és a tejfölből sűrű mártást készítek, sózom, borsozom, egy csipet cukrot szórok bele, majd jöhet a karikára vágott virsli és az aprított hagyma. Alaposan összeforgatom, majd lefedve behűtöm tálalásig, hogy az ízek összeérjenek. Friss kenyeret adok mellé.

4 megjegyzés:

  1. Mi is imádjuk,de mióta megkóstoltam a felturbózott változatát, azóta csak úgy készítem. Ez a saláta az alap, plusz teszek bele 10-10 dkg füstölt és sima trapistát, vagy bármilyen füstölt sajtot és valamilyen lágyabb natúrt, plusz annyi db almát felkockázva (lehetőleg édeset)amennyi pár virslivel készül a saláta. Valami isteni miután összeértek az ízek! A család nagy kedvence lett!! Most szilveszterkor is kötelező volt elkészítenem.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Belfi, almával még nem próbáltam, füstölt sajttal viszont igen, és nekem is ízlett! :)

      Törlés
  2. A hozzávalókból kimaradt a téfel! Ne hidd, hogy kekeckedő kedvemben vagyok, de annál inkább figyelmes. Hasonló módon készítem én is. A minimális különbség, hogy csak tejföllel, kevés mustárral, és pici oliva olajjal. A hagymát pedig előtte besózom, és kicsit megmikrózom. Ha lilahagymával, vagy újhagymával csinálom, akkor a mikróra nincs szükség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gasztropajti, köszönöm, hogy szóltál, tényleg kimaradt a tejföl. Most gyorsan beírtam. :) A te verziód is érdekes, legközelebb kipróbálom így, de a mikrót nem fogom használni, nem szeretem. :))

      Törlés